Časté dotazy

1. Můžu u Vás nakoupit i bez registrace?

Ano, nákup bez registrace je samozřejmostí. Výhodou registrace je však věrnostní sleva pro další nákupy.

2. Jaké způsoby doprav nabízíte?
Balíčky do 50kg zasíláme prostřednictvím přepravní společnosti Geis.

3. Můžu za objednané zboží zaplatit až při převzetí?
Ano, zaslání na dobírku je možné.

4. Do kolika dnů od objednávky mi bude zboží doručeno?
Standardní doba dodání je do 2-3pracovních dnů. U zboží, které není skladem, je doba dodání upřesněna přímo zákazníkovi.

5. Pokud u Vás budu opakovaně nakupovat, budu mít nějaké výhody?
Ano, v rámci registrace a opětovných nákupů, se stáváte naším věrným zákazníkem a jako odměnu získáváte slevu.

6. Jaká je záruční doba u Vámi nabízených výrobků?

Záruční doba na spotřební zboží se řídí dle občanského a obchodního zákoníku. Záruka se nevztahuje na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním nebo špatným a neodborným zacházením. Pokud výrobek neobsahuje záruční list, plní jeho funkci daňový doklad. Více podrobností v obchodních podmínkách.

7. Co když chci zboží reklamovat?

Veškeré reklamace musí být uplatněny nejpozději do 24 hodin od převzetí zásilky od přepravce. Při převzetí si prosím zboží řádně zkontrolujte. Vykazuje-li zboží zjevné vady, tj. zejména poškozený obal, zásilku odmítněte od přepravce převzít.